עמוד זה מכיל מידע שימושי מאוד המסתמך על פניות קודמות של משתמשים. במידה ולא הצלחתם למצוא כאן תשובה לשאלה שלכם, אתם מוזמנים ליצור קשר.

סוגי משלוחים

משלוח לנקודת איסוף – ‎₪16 (לא כולל מע"מ)
החבילה תגיע לאחת מתוך מאות נקודות החלוקה המפוזרות ברחבי הארץ בתוך פרק זמן של עד 3 ימי עסקים (בתוספת זמן הייצור של המוצר כפי שמתואר בעמוד כל מוצר), כאשר ברוב המוחלט של המקרים החבילה תגיע ליעד בתוך יום עסקים אחד בלבדמשקל החבילה המקסימלי הוא 5 ק"ג או לחלופין גודל מקסימאלי של 30x30x30 (לדוגמא: קנבסים הגדולים מ-30 ס"מ ישלחו עם שליח עד הבית). 
סוג משלוח זה כולל מספר מעקב לקבלת עדכונים שוטפים על סטטוס החבילה.
 

משלוח עד הבית – ‎₪30 (לא כולל מע"מ)
החבילה תגיע עם שליח עד ליעד בתוך  פרק זמן של עד 3 ימי עסקים (בתוספת זמן הייצור של המוצר כפי שמתואר בעמוד כל מוצר), כאשר ברוב המוחלט של המקרים בתוך יום עסקים אחד בלבד. משקל החבילה המקסימאלי הוא 10 ק"ג או לחלופין בגדול מקסימאלי של 80x80x80.

סוג משלוח זה כולל מספר מעקב לקבלת עדכונים שוטפים על סטטוס החבילה.

בשני המקרים, יתכן עיכוב של 1-2 ימי עסקים עבור יעדים מרוחקים (יישובים מחוץ לקו הירוק, יישובים ברמת הגולן וכדומה).

תנאי אספקה

  • זמני מסירה – בימים א-ה בשעות 8:00-21:00 ולעיתים בימי ו' בשעות 8.00-15.00.
  • יעדים חריגים – עלולים להיות מחוייבים בתוספת מחיר של 50% מהעלות הכוללת של המשלוח (המחיר הסופי של המשלוח מחושב בעמוד הצ'ק אאוט מיד לאחר הזנת כתובת היעד המלאה). רשימת היעדים החריגים כוללת יישובים מהאיזורים: רמת הגולן, איו"ש, בקעת הירדן, עוטף עזה, יישובי המגזר, ערבה ואילת (לרשימת היישובים המלאה).
  • נזק / פגם – שנגרם לחבילה וכתוצאה מכך נזק לתכולת החבילה, מחוייב בדיווח מיידי ולכל המאוחר עד 24 שעות מרגע מסירת החבילה ע"י השליח. אם לא התקבל דיווח בפרק הזמן הנ"ל, האחריות לתקינות החבילה ותכולתה תפוג.
  • משלוח עד הבית – יתבצע ע"י חברת השליחויות ויוגבל לשני ניסיונות מסירה לכל היותר ובתיאום טלפוני באמצעות שיחה ו/או הודעת טקסט מראש מול הלקוח. כל ניסיון נוסף מעבר לאלו יהיה כרוך באישור הלקוח וחיוב נוסף במחיר משלוח מלא.
  •  נקודות איסוף – החבילה תמתין בנקודת החלוקה שנבחרה ע"י הלקוח לפרק זמן של 5 ימי עסקים. כמו כן יקבל הלקוח הודעת סמס על הגעת החבילה לנקודה. במידה והלקוח לא אסף את החבילה מנקודת החלוקה בתוך 5 ימי עסקים מיום קבלת ההודעה, חבילתו תוחזר לחברה והלקוח יחוייב בעלות משלוח נוספת.

החזרות

שימו לב כי אין לשלוח חזרה חבילה ללא תיאום מראש ובהינתן סיבה מוצדקת להחזרת הפריטים. חבילה שתחזור אלינו למרות זאת, תועבר לתרומה לאחת מהאגודות איתן אנו עובדים בשיתוף פעולה.
במעמד תיאום ההחזרה מול נציג שלנו, תקבלו כתובת למשלוח החבילה. נציין כי הכתובת עלולה להיות שונה מפעם לפעם ולכן אנו מבקשים בכל לשון של בקשה שלא לשלוח חבילה על דעת עצמכם לכתובת שמופיעה עליה.

מידע נוסף

אספקת המוצרים ו/או השירותים הינם באחריותה הבלעדית של PrintAus. זמני אספקת המוצרים הינם צפי משוער בלבד לקבלת המשלוח בבית הלקוח. על אף המאמצים לספק את המוצרים ו/או השירותים במועד, מובהר כי יתכנו עיכובים בזמני אספקת המשלוחים. מועד האספקה הינו בהתאם לתנאים ומדיניות המשלוחים של חברת המשלוחים, בית העסק וכמופיע במדיניות המשלוחים באתר החברה.
 
זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים המופיעים נמנים בימי עסקים ואינם כוללים את יום ביצוע ההזמנה (אלא אם ההזמנה התקבלה לפני השעה 12:00). ככלל, ימי עסקים הינם ימי עבודה החלים בימים ראשון עד חמישי, ואינם כוללים את יום שישי, יום שבת, ימי שבתון, ערבי חג, ימי חג, ימי חול המועד, אסרו חג, ימי אבל לאומיים, תענית וצום.
 
החברה לא תישא באחריות מכל סיבה בקשר עם עיכובים באספקת מוצרים ו/או שירותים המסופקים על ידי בתי עסק מפרסמים ו/או במקרים אשר אינם בשליטת החברה, בין היתר, בשל כוח עליון, השבתה, שביתה, עיצומים, תקלות, שיבושים, עיכובים, אסון טבע, מגיפה וכיו”ב.
 
אספקת המוצרים ו/או השירותים מותנים במלאי העדכני של PrintAus, המספקת את המוצר ו/או השירות – הינם באחריותה בלבד. מובהר כי PrintAus מעדכנת את מלאי האתר על בסיס יומי ע"פ העדכונים המתקבלים מספקי המשנה.