עמוד זה מכיל מידע שימושי מאוד המסתמך על פניות קודמות של משתמשים. במידה ולא מצאתם כאן תשובה לשאלה שלכם, אתם מוזמנים ליצור קשר.

כללי

פירוש המונח POD הוא Print On Demand, או בתרגום פשוט – הדפסה ע"פ דרישה. תחום ה-POD תפס תאוצה גדולה בשנים האחרונות והביקוש אליו הולך וגובר הודות ליתרונות המשמעותיים שהוא מביא עימו. תוכלו לקרוא על כך בהרחבה 'בבלוג' שלנו.

על מנת להתחיל לעבוד איתנו כל שעליכם לעשות הוא למלא את טופס ההצטרפות. נציג שלנו יעבור על הפרטים ויאשר את החשבון שלכם. מיד לאחר מכן ניצור אתכם קשר ויסביר לכם כל מה שצריך לדעת.

אנחנו מספקים שני סוגי שרותים: B2B (מול עסקים) וגם B2C (מול לקוחות פרטיים).

זאת אומרת שאם אתם בעלים של חנות אינטרנטית כזו או אחרת או שאתם לקוחות פרטיים שרוצה להזמין מוצר בעיצוב אישי – אתם יכולים להשתמש בשרותים שלנו.

במילים אחרות, אנחנו מספקים שרותים לכולם 🙂

בוודאי! יתרה מכך, אנחנו לא מאפשרים לאף לקוח להתחיל לעבוד איתנו לפני שקיבל מאיתנו חבילה עם דוגמאות למוצרים שהוא מתכוון למכור בחנות שלו. וזה מהסיבה הפשוטה שאנחנו רוצים שהלקוחות שלנו יהיו מודעים ובטוחים במוצרים האיכותיים שאנחנו מדפיסים.

רוצים להזמין דוגמא? לחצו כאן.

האינטגרציה לפלפטפורמות המסחר השונות עדיין נמצאת בפיתוח ותושק בהקדם. הפלטפורמות הראשונות בהן אנו צפויים לתמוך הן: WooCommerce, Shopify ו-Etsy. כמובן שנמשיך להוסיף אינטגרציות לפלטפורמות נוספות עם הזמן.

ניתן לעקוב ולקבל התראות בקשר לכל עדכון בנושא זה בעמוד 'אינטגרציות'.

שרות ה-POD הבסיסי של הדפסת מוצרים ושליחתם מסופק בחינם לחלוטין.

במידה ובחרתם להשתמש בשרותים נוספים, כגון: צילום תמונות מוצר, אחסנת מוצרים, הוספת כרטיסי ביקור וכו', שירותים אלה כרוכים בחיוב נוסף וחלקם אף בתשלום חודשי קבוע וידוע מראש.

מידע נוסף ניתן לקבל בעמוד 'שרותים נוספים'.

מוצרים והדפסות

אנחנו מדפיסים על מגוון רחב של מוצרים החל מביגוד ואקססוריז ועד לפריטים של עיצוב הבית.

הקטלוג שלנו מכיל עשרות פריטים שונים בוריאציות שונות ומידע מלא אודות כל מוצר (מחיר, חומרי גלם, זמני ייצור ועוד). את כלל המוצרים ניתן לראות בעמוד 'קטלוג המוצרים'.

למרות שאנחנו מודעים היטב לאיכות ההדפסות שאנו מספקים ולמרות שאנחנו בטוחים ב-200% בכל אחד מהמוצרים שיוצאים מהמרכז הלוגיסטי שלנו, אנחנו מעדיפים שלא לתת חוות דעה בנושא, אלא לתת לפידבקים שלכם לדבר בעד עצמם.

אין דבר טוב יותר מאשר חוות הדעת הכנה שלכם ולכן אנו מציעים (וממליצים) לכם בחום רב להזמין דוגמא על מנת שתוכלו לחוש זאת מקרוב. דוגמאות ניתן להזמין (במחיר מוזל) באמצעות עמוד 'הזמנת סמפל'.

אנו מציעים מספר אפשרויות מיתוג שונות עבור החבילות שלכם, החל מכרטיסי ביקור של העסק שלכם ועד לאריזות ממותגות ועוד. ניתן לקרוא על כך בהרחבה בעמוד 'שרותים נוספים'.

בכל עמוד מוצר תוכלו למצוא טבלה המפרטת את מידות המוצר בס"מ והשוני בין כל אחת מהאפשרויות המוצעות לכם. תוכלו להיעזר בטבלה זו על מנת לדעת מהי המידה המומלצת עבורכם.

שימו לב כי לחלק מהמוצרים אין טבלת מידות מאחר והמוצר מכיל רק אפשרות אחת או לחלופין המידות מצויינות בתיאור המוצר.

נכון להיום אנחנו תומכים בהדפסה על מוצרים באמצעות 3 השיטות הנפוצות ביותר בעולם ה-POD: סובלימציה, DTG, ו-UV.

יש לציין שאנו עושים מאמצים גדולים להשתדרג ולתכנית עתידית שכוללת הוספת ציוד חדש ותמיכה בשיטות נוספות ביניהן: רקמה ו-All Over. כמובן שאנחנו נדאג לעדכן אתכם בבוא העת.

הזמנות

ראשית חשוב להפריד בין זמן הייצור לבין זמן המשלוח. אלו שני פרמטרים שונים המחושבים כל אחד בפני עצמו ויש לחבר את שניהם על מנת לקבל את הזמן הכולל להגעת החבילה ליעדה.

למרות שאנו מתחייבים לעד 3 ימי עסקים (ראשון-חמישי), הצלחנו להוריד את זמני הייצור שלנו באופן דרמטי ולהעמיד את הזמן הממוצע למוצר על 0.7 ימים. מדובר במספר שעות מהרגע בו ההזמנה מתקבלת במערכת שלנו. משהו שאנחנו בהחלט מתגאים בו.

עם זאת, ישנם מוצרים שלוקחים זמן ממושך יותר (בשל תהליך הייצור שלהם). בכל עמוד מוצר תוכלו לראות את זמני הייצור המעודכנים. תוכלו להשתמש בשורת החיפוש שבראש האתר על מנת לחפש מידע אודות מוצר מסויים או לחלופין לעבור ל'קטלוג המוצרים'.

לאחר ביצוע ההזמנה וקליטתה במערכת, אנו נמתין לאישור הסופי מחברת הסליקה בנוגע לביצוע התשלום (ברוב המקרים באופן מיידי). כאשר אישור זה התקבל, ההזמנה שלכם תתחיל את תהליך הייצור בהתאם לפרטים שהזנתם. בסיומו היא תארז בהתאם ותמתין לאיסוף  וחלוקה ע"י חברת השליחויות.

מיד לאחר אריזת ההזמנה אנו נעדכן אתכם במספר המעקב של החבילה על מנת שתוכלו לעקוב אחריה ולראות כל שינוי סטטוס בדרך ליעד שלה.

מיד לאחר קליטת ההזמנה במערכת וקבלת האישור מחברת הסליקה בנוגע לביצוע התשלום, אנו נתחיל בתהליך הייצור של הפריטים המופיעים בהזמנה.

ברגע שתהליך זה מתחיל, סטטוס ההזמנה שלכם ישתנה ואתם תוכלו להתעדכן על כך באמצעות עמוד 'ההזמנות שלי' ו/או באמצעות מייל אוטומטי מהמערכת.

מהרגע בו תהליך הייצור החל וסטטוס ההזמנה עודכן – לא יתאפשר לבטל או לשנות את ההזמנה והיא תודפס בדיוק כמו שהתקבלה. במידה ותרצו לשנות כתובת למשלוח או פרט אחר שאינו קשור בתהליך הייצור של ההזמנה, אנא צרו פתחו פנייה באמצעות עמוד 'צור קשר' ונציג שלנו ישיב לכם במהרה.

במידה ונתקלתם בבעיה כלשהי שקשורה לחבילה שנשלחה אליכם, יש לפתוח על כך פנייה בהקדם ואנו נטפל בה מיידית. הזמן משחק כאן תפקיד חשוב ולכן אנו ממליצים שלא להמתין בנושא זה. ניתן לפתוח פנייה באמצעות עמוד 'צור קשר'.

בוודאי. בסיום כל הזמנה, הכוללת את אישור התשלום שאנו מקבלים מחברת הסליקה, המערכת מנפיקה אוטומטית חשבונית מס קבלה. את החשבוניות שהונפקו עבורכם תוכלו למצוא בעמוד החשבון האישי, תחת 'הזמנות'.

בכל זמן נתון תוכלו להיכנס לחשבון האישי שלכם ולהיכנס לאיזור 'הזמנות' על מנת לראות מידע מלא בנוגע לכל ההזמנות שביצעתם.

בעמוד זה תוכלו לראות את תכולת ההזמנה, הסטטוס שלה, עלויות, פרטי משלוח, חשבונית מס ועוד. במידה ויש לכם שאלה בנוגע להזמנה מסוימת, תוכלו לפתוח פניה לגבי אותה הזמנה או פשוט לפנות אלינו ישירות דרך עמוד 'צור קשר'.

משלוחים & החזרות

נכון להיום אנו מאפשרים שני סוגי משלוחים (פנים ארציים):

  • אקספרס – באמצעות שליח עד בית הלקוח
  • נקודת חלוקה – איסוף עצמי של הלקוח מחנות / לוקר

כל אחד מסוגי המשלוחים הנ"ל שונה בעלותו ובזמן השילוח. יש לקחת בחשבון כי פריטים מסוימים אינם יכולים להישלח באמצעות שיטה מסויימת (לדוגמא: קנבס בגודל מטר ומעלה יכול להישלח רק באמצעות שליח), וכמובן גם את כתובת היעד הסופית המשפיעה גם כן על סוג המשלוח האפשרי.

מידע נוסף תוכלו לקבל בעמוד 'משלוחים והחזרות'.

כן. כל אחד מסוגי המשלוחים אותם אנו מציעים (אקספרס עד הדלת / נקודת חלוקה) כרוך בעלות שונה, המשתנה גם על פי כתובת היעד הסופית של החבילה.

חישוב עלות המשלוח הסופית  והמדוייקת תוצג בעמוד הצ'ק אאוט מיד לאחר הזנת הכתובת למשלוח. למידע נוסף בקרו בעמוד 'משלוחים והחזרות'.

בוודאי. לכל הזמנה שנארזה ויצאה לכתובת היעד שלה אנו מצרפים מספר מעקב שיאפשר לכם לראות את הסטטוס המדויק של החבילה (בין אם היא במחסן הלוגיסטיקה, או עם שליח בדרך ללקוח שלכם).

יתרה מכך, גם לקוח הקצה שלכם ישאר מעודכן ויקבל הודעת טקסט (SMS) ישירות לנייד שלו ובה פרטים לגבי החבילה.

אנחנו דואגים לעבוד עם חברות הבלדרות הטובות ביותר, אלו שמספקות את שירות הלקוחות הטוב ביותר, עם זמני השילוח המהירים ביותר והמחירים הזולים ביותר עבורכם.

למרות שאנחנו מתחייבים לזמן מקסימלי של 5 ימי עסקים, כיום אנחנו עומדים על זמן משלוח ממוצע של יום עסקים 1 בלבד. כלומר, חבילה שנאספה ע"י השליח תמסר ברוב המוחלט של המקרים כבר ביום שלמחרת ברוב חלקי הארץ. כמובן שזמן השילוח משתנה בהתאם לכתובת הסופית (אזורים מרוחקים עלולים להתארך עד כ-2 ימי עסקים).

מידע מלא בנושא ניתן לקרוא בעמוד 'משלוחים והחזרות'.

בהחלט לא. כל חבילה שנשלחת ללקוח הקצה שלכם מגיעה ללא שום סממן מזהה שקושר אותו אלינו. כל הפרטים שמופיעים על החבילה יהיו פרטי החנות שלכם (כולל כתובת להחזרה).

יתרה מכך, באפשרותכם למתג כל אחת מהחבילות שלכם ע"י הוספת כרטיסי ביקור, פלאיירים, אריזות ממותגות ועוד. ניתן לקרוא על כך בהרחבה בעמוד 'שירותים נוספים' תחת 'מיתוג ואריזה'.

לצערנו אין באפשרותנו לקבל פריטים לצורך החזרה / החלפה מאחר וכל פריט מודפס במיוחד עבור לקוח מסויים והותאם לו באופן ספציפי. על כן פריט שכזה לא יכול לשמש לקוח אחר ואין בו שימוש נוסף.

פריטים שבכל זאת יוחזרו לכתובתנו (בשל סירוב לקוח לקבל את החבילה או חוסר מענה מצד הלקוח), ייתרמו לאחת העמותות בהן אנו תומכים.

יש לציין כי במקרים בהם הפריט הגיע פגום / לא כפי שהוזמן – כמובן שהאחריות המלאה היא עלינו ואנו נדאג לשלוח פריט חדש באופן מיידי.

אנחנו בטוחים ב-200% באיכות המוצרים שלנו ועומדים על כך באופן חד משמעי. כל מוצר שיוצא מדלת המפעל שלנו עובר בדיקת איכות קפדנית כדי לוודא שהלקוח שלכם יהיה מרוצה מההזמנה שלו וכדי שלא תקרה תקלה.

על כן, כל מוצר שהגיע עם פגם כלשהו יודפס שנית באופן מיידי וישלח ללקוח. במקרה כזה אנו נבקש מכם לפתוח פנייה ולצרף תמונה של המוצר הפגום. נציג שלנו יטפל בפנייה באופן מיידי.

עיצוב וגרפיקה

ניתן לעצב כל מוצר באמצעות ממשק האונליין שלנו, המאפשר לכם להעלות את הגרפיקה שלכם ולמקם אותה על המוצר בחופשיות. הממשק יציג לכם תצוגה מקדימה של המוצר עם העיצוב שלכם עליו, ככה שתוכלו לדעת בדיוק איך הוא יראה כשתקבלו אותו.

את ממשק העיצוב תוכלו לפתוח ישירות מעמוד המוצר, בלחיצה על כפתור "התחל לעצב".

ממשק העיצוב תומך במספר סוגי קבצים מסויימים, מה שמבטיח שמירה על איכות הקובץ המועלה ובהתאם לזאת את האיכות הסופית של המוצר. הפורמטים המורשים הם: PNG, JPEG ו-PDF.

כמובן. בכדי שנוכל להבטיח מוצר סופי באיכות גבוהה, חלק מהאחריות שלכם בתהליך היא לספק לנו קובץ גרפי בסטנדרטים מסויימים. קבצים ברזולוציה נמוכה או בעלי משקל קטן לרוב יחסמו ע"י המערכת ואתם תקבלו ע"י ממשק העיצוב הודעת שגיאה שמציינת זאת.

קיימת סוגיה שנקראת 'זכויות יוצרים', מה שמונעת מכל אחד מאיתנו להעתיק עיצוב שאהבנו ולהשתמש בו לצרכים שלנו ללא אישור היוצר שלו. מאחר ואין באפשרותנו לפקח באופן מלא על כל אחד מהקבצים שעולים למערכת, בכל פעם שתעלו קובץ לממשק העיצוב אתם תתבקשו ללחוץ על כפתור המאשר כי יש לכם את זכויות השימוש המלאות להשתמש בו. במידה ותגיע לידנו תלונה בגין הפרת זכויות יוצרים, האחריות המלאה לכך תחול על המשתמש שהעלה את הקובץ בלבד. לכן, אנו פונים אליכם בכל לשון של בקשה לעשות שימוש נכון בקבצי העיצוב שברשותכם ולוודא כי יש בידיכם את האישורים הרלוונטיים  להשתמש בו.

לפני הכל, אנא פנו אלינו ותידעו אותנו על המקרה. כל מידע שיש לכם אודות הגורם שמעתיק את העיצובים שלכם יעזור לנו לתת לכם מענה נכון.

בנוסף אנו ממליצים לפנות לאותו אדם באמצעות מייל / פייסבוק / טלפון או כל אמצעי קשר אחר ולבקש ממנו להסיר לצמיתות מוצרים אלה מהאתר בטרם תנקטו בצעדים נוספים.

במקביל אנו ממליצים לכם להתייעץ עם גורם מוסמך (עו"ד לענייני קניין וזכויות יוצרים) על מנת שתוכלו לקבל את המענה הראוי ביותר.

תשלומים ואבטחה

לאחר שסיימתם לעצב את המוצר ולבחור את המאפיינים שלו, תצטרכו למלא את פרטי המשלוח (שם, כתובת מלאה, מספר נייד וכו). מיד לאחר מכן תועברו לעמוד התשלום בו תוצג העלות הכוללת של המוצרים שהוספתם לסל באופן מפורט ועלות שיטת המשלוח שבחרתם. בשלב זה תתבקשו להזין אמצעי תשלום על מנת להשלים את ההזמנה. נציין כי לאחר השלמת ההזמנה וקבלת האישור הסופי מחברת הסליקה ישלח אליכם מייל עם אישור הפעולה.

אנחנו מאפשרים תשלום באמצעות סוגי כרטיסי אשראי שונים, ביניהם: ויזה, מאסטרקארד, אמריקן אקספרס ולאומיקארד. בנוסף, ניתן לשלם גם דרך חשבון Paypal.

מטבע ברירת המחדל איתו ניתן לשלם הוא כמובן שקל ישראלי (₪).

בנוסף תוכלו לבצע תשלום בדולרים, יורו ופאונד, אך הדבר מותנה בשיטת השתלום של Paypal.

הדבר לחלוטין אינו בשליטתנו ותלוי אך ורק באמצעי תשלום באמצעותו בחרתם לשלם. ישנם סוגי כרטיסי אשראי בהם ניתן לראות את החיוב באופן מיידי וישנם כאלו בהם החיוב מופיע רק לאחר יום עסקים. במידה ותרצו לקבל עדכון מיידי בנושא, אנו ממליצים לפנות לחברת האשראי איתה ביצעתם את ההזמנה.

בהחלט. בעולם של היום חברות האשראי נותנות דגש עצום לכל נושא הסליקה האינטרנטית ושמירה על פרטיות המשתמש, מה שהפך את התחום הזה לבטוח מאוד. כמובן שאנחנו סולקים באמצעות החברות המובילות בשוק וכפופים לתקנים המחמירים ביותר שיש, מה שמאפשר לכם לבצע תשלום בביטחון מלא וללא חשש.

לצערנו אין אפשרות כזו. כל הזמנה שנקלטת במערכת מחוייבת בהשלמת התשלום עבורה. אחרת לא נוכל להתחיל את תהליך הייצור של הפריטים שבהזמנה, כשהסטטוס שלה יוגדר כ"ממתין לתשלום".

מוכנים להתחיל?

הצטרפו עכשיו

עוד כמה צעדים פשוטים וגם אתם יכולים להתחיל למכור עם PrintAus.

עדיין לא בטוחים?

שאלו אותנו

לא סגורים לגבי נושא מסויים? בשביל זה אנחנו כאן.